De Vos Ergo.

Voor een rebranding campagne wilden De Vos Ergo, een leverancier van ergonomische werkplekken, alles op de schop gooien. De website, huisstijl en zo ook hun beeldmerk. Digital marketing bureau Onetomarket kwam naar Beeldscherp met de vraag om hierbij te helpen. 

 

Deze productie was een samenwerking met een creative director, een artdirector en het digital marketing bureau. Beeldscherp heeft de expertise en de totaaloplossing geleverd voor het videodeel van deze rebranding campagne. 

Een brunette met krullen die aan een ergonomisch bureau zit.

Onetomarket - De Vos Ergo.

Opdrachtgever: De Vos Ergo
Bureau:
Onetomarket
Soort productie:
Campagne

Doelgroep: Grotere MKB-bedrijven
Duratie video:
30 seconden
Inzet:
Marketing

Na de briefing heeft Beeldscherp een filmplan opgesteld. Het vinden van zaken zoals een film locatie en de passende modellen heeft Beeldscherp in gefaciliteerd. Ook hebben we ons netwerk ingezet om een fotograve te vinden die de campagne op passende wijze kon fotograferen.

 

In totaal heeft Beeldscherp vijf video’s opgeleverd in verschillende beeldverhoudingen. Deze zijn verspreid over de sociale media kanalen van de opdrachtgever. Ook zijn ze geplaatst op de website. 

Onetomarket De Vos Ergo 1x1 I

TESTIMONAILS.

Dutch NFT Drops.

Spreken voor Publiek.

Fruit op je Werk.

Beeldscherp is onze vaste video productiepartner. Voor allerlei klanten; van het Rijksmuseum tot het Amsterdamse UMC. Met name zijn we tevreden over de flexibiliteit, betrouwbaarheid en vindingrijkheid van het team. Tijdens de voorbereiding, op set maar vooral ook tijdens de postproductie.

Quinten de Beet.

Managing Director

VR Owl

PARTNER VAN:

MAAK VERBINDING.

Hoe kunnen wij jou helpen? We komen graag een keer op de koffie. Of laten we elkaar beter leren kennen met een videocall. 

Een portretfoto van Rick Cosijn van Beeldscherp voor een houten achtergrond

RICK COSIJN

Filmmaker

Chat openen
💬 Hulp nodig?
Hallo 👋
Kunnen we je helpen?