Stip it de pestbril

Stip it de pestbril

STIP IT DE PESTBRIL. Het project. In samenwerking met Skyhigh TV, en in opdracht van de Evangelische Oproep heeft Beeldscherp acht pest scenario’s verfilmd. Op basis van écht gebeurde verhalen hebben kind acteurs ‘een VR camera gepest’. Met VR headsets maken de kinderen vervolgens mee hoe het is om gepest te worden. Samen met Jandino…

Toneelgroep T-Jater

Toneelgroep T-Jater

Toneelgroep T-Jater. Toneelgroep T-Jater heeft een jeugdafdeling: de T-Jater Talents. Zij spelen de voorstelling ‘Will We Ever Be Free?’. Deze voorstelling draait rondom de thematiek van vluchtelingen en statushouders, maar dan vanuit het perspectief van het kind. Toneelgroep T-Jater benaderde Beeldscherp voor de productie van een videoregistratie en een theater trailer. We hebben de voorstelling…

RET – Videoreportage

RET – Videoreportage

RET. De Rotterdamse Electrische Tram, ookwel RET, wilde graag zelf video communicatie uitbrengen. De RET wilt graag zelf de mogelijkheid te hebben om helder en concreet te kunnen communiceren over actuele onderwerpen. Hiervoor kwam de RET naar Beeldscherp. Iedere keer als de RET wilt communiceren over een onderwerp wordt Beeldscherp opgeroepen. We maken dan op…

Rijksmuseum – Nachtwacht in VR

Rijksmuseum – Nachtwacht in VR

NACHTWACHT IN VR. Door een restauratie konden mensen tijdelijk niet naar het Rijksmuseum om de Nachtwacht te bekijken. Dus de opdracht was eenvoudig: laat de kijker te Nachtwacht ervaren terwijl het museum dicht is. Met basisschool leerlingen als doelgroep moest de video een laagdrempelige en leuke ervaring zijn. Ook wilde het museum graag VR inzetten…

Fruit op je Werk

Fruit op je Werk

Vacature video. Fruit op je Werk kampte met een tekort aan personeel. Het marketing team had een leuk idee voor de vacature video die ze wilde laten maken. Ze besloten om te uitvoering hiervan uit te besteden aan Beeldscherp. Het idee was om een ‘first person view’ te geven van een werkdag bij Fruit op…

Comedy Camper

Comedy Camper

Comedy Camper. Een busje vol comedians die het land door rijd. Dat is het concept van Grappige zaken, een impresariaat van comedians. Zo stonden ze ook in de zomer van 2022 in het openlucht theater De Kersouwe, in Heeswijk Dinther. Beeldscherp werd gevraagd, ter promotie van dit concept, om een aftermovie te maken van deze…

Pangaea Life

Pangaea Life

Pangaea Life. Niet kunnen reizen tijden Covid-19 was een probleem voor het groene Duitse investeringsmaatschappij Pangaea Life. Normaliter gaan ze met investeerders langs hun zonnepanelen parken, windmolen parken en waterdammen. Nu dit niet meer kon keek Pangaea Life naar een digitale vorm hiervan. De Digitale Investmentreise.   Met 360 graden cameras en drones zijn we…

De Vos Ergo

De Vos Ergo

De Vos Ergo. Voor een rebranding campagne wilden De Vos Ergo, een leverancier van ergonomische werkplekken, alles op de schop gooien. De website, huisstijl en zo ook hun beeldmerk. Digital marketing bureau Onetomarket kwam naar Beeldscherp met de vraag om hierbij te helpen.    Deze productie was een samenwerking met een creative director, een artdirector…

Pico Neo 3 Link

Pico Neo 3 Link

Pico Neo 3 Link. VR-brillen producent Pico ging een nieuwe bril lanceren, de Pico Neo 3 Link. Zakelijke VR/AR/XR hardware leverancier VR-Expert wilde met deze bril de stap zetten naar de consumentenmarkt. Dus als gevolg werd Beeldscherp gevraagd om voor VR-Expert een marketing video te maken om zo dit nieuwe product te lanceren op hun…