Comedy Camper

Comedy Camper

Comedy Camper. Een busje vol comedians die het land door rijd. Dat is het concept van Grappige zaken, een impresariaat van comedians. Zo stonden ze ook in de zomer van 2022 in het openlucht theater De Kersouwe, in Heeswijk Dinther. Beeldscherp werd gevraagd, ter promotie van dit concept, om een aftermovie te maken van deze…

Pangaea Life

Pangaea Life

Pangaea Life. Niet kunnen reizen tijden Covid-19 was een probleem voor het groene Duitse investeringsmaatschappij Pangaea Life. Normaliter gaan ze met investeerders langs hun zonnepanelen parken, windmolen parken en waterdammen. Nu dit niet meer kon keek Pangaea Life naar een digitale vorm hiervan. De Digitale Investmentreise. Met 360 graden cameras en drones zijn we naar…

De Vos Ergo

De Vos Ergo

De Vos Ergo. Voor een rebranding campagne wilden De Vos Ergo, een leverancier van ergonomische werkplekken, alles op de schop gooien. De website, huisstijl en zo ook hun beeldmerk. Digital marketing bureau Onetomarket kwam naar Beeldscherp met de vraag om hierbij te helpen. Deze productie was een samenwerking met een creative director, een artdirector en…

Pico Neo 3 Link

Pico Neo 3 Link

Pico Neo 3 Link. VR-brillen producent Pico ging een nieuwe bril lanceren, de Pico Neo 3 Link. Zakelijke VR/AR/XR hardware leverancier VR-Expert wilde met deze bril de stap zetten naar de consumentenmarkt. Dus als gevolg werd Beeldscherp gevraagd om voor VR-Expert een marketing video te maken om zo dit nieuwe product te lanceren op hun…

MOVE (Culturele Zondagen)

MOVE (Culturele Zondagen)

MOVE. Culturele Zondagen. Dat is een evenement in Utrecht dat een lichtje schijnt op de lokale cultuur. Theater, dans, muziek, film, literatuur, beeldende kunst en workshops. Het thema van deze ronde was ‘urban’. Beeldscherp werd gevraagd om een promotionele video te maken voor de marketingcampagne. De video moest flitsend zijn, met pakkende muziek, een snelle…